sobota, 23 maja 2020

Woreczek na mydło - Stara mydlarnia

Kila miesięcy temu pełna wahania kupiłam sizalowy woreczek na mydło. Wahanie wzięło się z lęku przed zakupem kolejnego bezsensownego gadżetu, który nie będzie używany i w końcu trafi do kogoś innego albo do kosza. 

Woreczek o wymiarach 9 x 13 x 1 cm kupiłam przy okazji zakupów w Starej Mydlarni. Muszę od razu zaznaczyć, że moje wahania i obawy były niesłuszne. Woreczek bardzo mi pasuje i używam go codziennie. Zerwał mi się sznureczek do wieszania, więc woreczek trzymam na mydelniczce.

Mydło w woreczku lepiej się pieni. Przy okazji mycia, oferujemy też swojemu ciału delikatny masaż. Bardzo mi się podoba idea woreczka. Świetnie się też sprawdza, gdy mydła mamy już mało i się kruszy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...