sobota, 30 marca 2019

Canadian Clay Pore Cleanser - NEOGEN

Canadian Clay Pore Cleanser kupiłam za namową koleżanki. Zestaw składał się z glinki oczyszczającej oraz szczoteczki do twarzy. 

W kilku różnych miejscach czytałam o różnych zastosowaniach glinki. Ja używałam jej zgodnie z opisem na opakowaniu - do codziennego demakijażu. Nakładałam glinkę na twarz, masowałam i spłukiwałam. Czasami masowałam twarz szczoteczką.

Szczerze mówiąc bardzo mnie to wszystko irytowało. Glinka za każdym razem dostawała mi się do oczu, szczypiąc niemiłosiernie. Dodatkowo opakowanie bardzo ciężko jest otworzyć jak się ma mokre ręce. Po prostu śliska się w dłoniach. Glinę ciężko się zmywa, co powodowało jeszcze większą irytację. Należy też dodać, że zestaw do tanich nie należał więc i oczekiwania miałam spore. 

Jak wyczytałam w internecie, lepszym sposobem na użycie tej glinki to nałożenie jej na suchą twarz, pozostawienie 5 minut, masaż i zmycie. Dzięki temu skóra jest bardziej oczyszczona, a do tego glinka dzięki temu ma więcej czasu żeby zadziałać na naszej skórze. Może wtedy działać złuszczająco i lepiej usunąć z twarzy zaskórniaki. 

Wypróbowałam ten "nowy" sposób i nie zmienił zbytnio mojego nastawienia do tego produktu. Ponieważ glinka ma bardzo dobre opinie, spróbuję jej dać kolejną szansę. Ale bez entuzjazmu (po prostu jeszcze trochę mi jej zostało). Jak na razie nie kupiłabym ponownie tego produktu. Jest za drogi w stosunku do efektu, który daje. 

Chciałam jeszcze wspomnieć, że szczoteczka jest bardzo dobra jakościowo. Bardzo miękka i jeśli ktoś tylko lubi tego typu produkty, na pewno będzie zachwycony mogąc jej używać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...