sobota, 9 lutego 2019

Hand Cream Harmony - Oriflame

Do tej pory nie było na blogu żadnego wpisu dotyczącego marki Oriflame. Zapewne dlatego, że nie często kupuje ich kosmetyki (nie mam znajomej konsultantki) ale mam kilka produktów tej marki, do których ciągle wracam i które bardzo sobie chwalę. 

Pewnym zaskoczeniem dla mnie było krem do rąk Harmony, który dostałam na urodziny. Zazwyczaj kremy do rąk kupowane w Oriflame czy Avon są dla mnie zdecydowanie zbyt słabe, za mało nawilżają, mam po nich wciąż suche ręce. Zraziłam się po wielu próbach i zazwyczaj kremów do rąk po prostu nie kupuje w sprzedaży bezpośredniej. 

Tymczasem krem z Orifame okazał się pozytywnym zaskoczeniem. Radzi sobie z suchą skóra moich dłoni, a do tego przepięknie, delikatnie pachnie. 

Minusem Oriflamu jest zdecydowanie to, że bardzo często zmieniają się produkty i pewnych kosmetyków po prostu nie da się kupić. Jeśli jednak będzie okazja, na pewno chętnie wrócę do tego kremu i tego zapachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...