sobota, 29 grudnia 2018

Ślimakowa maska w płacie Efekt mezoterapii - Czyste piękno

Ślimakowa maska na twarz - efekt mezoterapii to kolejny maseczkowy prezent za który oczywiście jeszcze raz bardzo dziękuję ofiarodawcy. 

Maseczka zaskoczyła mnie wpierw swym wyglądem. Była inna niż wszystkie. Nietypowa. Srebrna, mieniąca się, zachwycająca. 

Kolejnym, tym razem negatywnym zaskoczeniem był fakt, że maseczka jest gruba, żelowa, nie trzymająca się twarzy, a ja nigdy z maseczkami nie leżę (nie mam na to czasu) tylko pracuję albo sprzątam. 

Maseczka zaczęła mi się rozpadać na twarzy, gdy próbowałam ją dopasować do twarzy i to by było na tyle... musiałam ją wyrzucić. 

Została mi za to cała masa srebrnego płynu, który nakładałam na twarz jako serum przez cały tydzień. I to było naprawdę przyjemne. Skóra była gładka, lekko napięta a osiągnięty efekt na prawdę przyjemny dla oka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...