sobota, 3 listopada 2018

Puder ryżowy - Ecocera

Puder ryżowy, to kosmetyk który używam od przynajmniej kilku lat. Wpierw kupowałam puder z firmy Paese, później gdy Paese zmieniło politykę, zaczęło swoje kosmetyki pozycjonować na te z wyższej półki, zmieniło "target" i wywindowało ceny - przerzuciłam się na puder z Ecocery. Między tymi pudrami naprawdę nie ma innej różnicy niż cenowa!

Decydując się na transparentny, naturalny produkt matujący mamy do wyboru puder ryżowy i bambusowy. Puder ryżowy nadaje się bardziej do cer mieszanych, ten bambusowy do cer tłustych. 

Dla mnie puder bambusowy był zbyt "suchy" więc zawsze kupowałam ryżowy. 

Do pudru dodawany jest puszek / gąbeczka. Ja jednak zdecydowanie wolę go nakładać pędzlem.

Puder bardzo dobrze matuje skórę. Ciężko go nałożyć zbyt wiele, co niewątpliwie stanowi jego zaletę. Jest praktycznie transparentny, może jednak nadawać delikatnie blady odcień, co dla części osób może stanowić ogromną wadę tego produktu. 

Jako plus mogę dodać stosunkowo niewielką cenę i dużą wydajność tego kosmetyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...