środa, 7 lutego 2018

Organic Flowers Foam Cleansing Cream - Whamisa

Na zakup naturalnej pianki oczyszczającej Organic Flowers Natural Fermented Creamy Foam Cleanser zdecydowałam się przy zakupie olejeku myjącego Organic Flowers Cleansing Oil. Chciałam mieć kilka produktów z tej samej serii i zobaczyć jak się sprawdzą używane razem. 
Kolejny raz posłużę się z cytatem ze strony Skin79 i później do tego własnie opisu odniosę się w swoim komentarzu:

Niezwykle lekka pianka oczyszczająca w 87,28% wykonana z czystych składników organicznych. Delikatnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia, dogłębnie oczyszcza pory, pozostawia skórę wyczuwalnie nawilżoną. Produkt nie zawiera wody. Jego bazę stanowi ekstrakt z liści aloesu, który utrzymuje wilgotność, działa przeciwzapalnie i łagodząco. Wyciąg z ryżu przyspiesza podziały komórkowe, powstrzymuje procesy starzenia. Masło Shea i oliwa pozostawia skórę odżywioną, jędrną i elastyczną. 

Po takim opisie naprawdę oczekiwałam wiele od tego produktu, szczególnie, że marka Whamisa do tanich nie należy. Niestety jednak bardzo mocno zawiodłam się na tym produkcie. Bardzo mocno wysusza mi twarz, podrażnia też oczy. Oczyszcza w miarę dobrze, ale też delikatnie mówiąc "szału nie ma". Lubię jej delikatny zapach i  sumie chyba wolę od olejku myjącego. Za plus mogę dodać, że jest bardzo wydajna. 

1 komentarz:

  1. Cześć Karola, opis Skin79 również skusił mnie do zakupu. Na plus zaliczam kremową formę produktu i to że nie wysusza mi cery oraz to co wspomniałaś-wydajność. Minusem jest dość wysoka cena oraz fakt, że mocno podrażnia oczy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...