sobota, 19 sierpnia 2017

LÄHDE Nawadniająca mgiełka do twarzy - Lumene

Nawadniająca mgiełka do twarzy z firmy Lumene to niezaprzeczalnie mój hit sezonu wakacyjno-letniego. Od dawna używałam różnych preparatów do "nawadniania" twarzy. Próbowałam głównie hydrolatów i wód termalnych. Nigdy niestety nie byłam zachwycona efektami. Głównie dlatego, że atomizery były za mocne, twarz często była mokra a makijaż się rozmazywał. Zazwyczaj trzeba było też usuwać z niej nadmiar wody, co się wiązało z częściowym zmywaniem / rozmazywaniem makijażu. Jednak bez tego usuwania  nadmiaru płynu z twarzy, skóra nadmiernie się przesuszała.

Tego wszystkiego nie doświadczymy używając mgiełki Lumene. Muszę przyznać, że nigdy nie miałam tak dobrego produktu tego typu. Atomizer jest genialny. Rozpyla nam po twarzy delikatne kropelki wody. Nawadnia ją i odżywia. Skóra jest bardzo nawilżona i przyjemnie odświeżona. Mgiełka jest cudownym rozwiązaniem w upały.

Kolejnym atutem tego produktu jest to, że nawet moi mężczyźni, z gruntu przeciwni takim babskim kosmetykom, chętnie używali go dla odświeżenia podczas wakacji w Chorwacji. I byli nim równie zachwyceni jak ja!

W skład mgiełki wchodzi arktyczna woda źródlana i bogaty w antyoksydanty organiczny wyciąg z arktycznej brzozy a także kwas hialuronowy. Zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego.

Nie zawiera: parabenów, alkoholu etylowego, parafiny i sztucznych barwników.

Mgiełkę możemy używać aplikując rano przed nałożeniem kremu na dzień lub w ciągu dnia na makijaż dla odświeżenia i uzupełnienia poziomu nawodnienia skóry.

Nie jest to produkt tani bo kosztuje ok 80-100 zł za 100 ml. Jednak jeśli chodzi o moją opinię, jeśli tylko stać nas na taki wydatek, na pewno go nie pożałujemy.

Podsumowując:
Zalety: 
  • dobre nawilżenie i odświeżenie skóry
  • genialny atomizer
  • nie wymaga osuszania
  • 97% składników pochodzenia naturalnego
  • nie zawiera: parabenów, alkoholu etylowego, parafiny i sztucznych barwników.

Wady: 
  • cena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...