sobota, 10 czerwca 2017

Cleansing oil. Make up remover - Nacomi

Kolejny po Resibo olejek a raczej olejki do demakijażu, który wypróbowałam. Produkt przeznaczony jest do cery normalnej i suchej. 
W jego skład wchodzą:
  • olejek ze słodkich migdałów
  • olejek z pestek winogron
  • olej rycynowy
  • olej marula
  • olej inca inchi
  • olej z rokietnika
  • olej arganowy
  • olej jojoba
Jak widać ma więc zdecydowanie większy skład olejów od olejku do demakijażu z Resibo. Mam również wrażenie, że zostawia skórę bardziej natłuszczoną, co akurat w moim wypadku jest zaletą.

Prócz olejów zawiera także tocopheryl acetate, który może być potencjalnym alergenem. Jego zaletą jest za to, że zapobiega starzeniu się skóry, poprawia nawilżenie, wygładza i ujędrnia. Może też działać przeciwzapalnie.    
Jeśli chodzi o opakowanie, to jest ono zdecydowanie gorsze niż to w olejku Resibo. Nie dostajemy ładnie opakowanego produktu, nie dostajemy też myjki. Jednak uczciwie trzeba przyznać, że cena jest też mniejsza od oleju marki Resibo.

Muszę przyznać, że nie byłam się w stanie oprzeć pokusie wypróbowania tego oleju. Ale jego zawartość wlałam do pompki po zużytym Resibo, ponieważ jest mi dużo wygodniej tak z tego korzystać. 
Podsumowując:
Wady:
  • niewygodne opakowanie,
  • brak ściereczki do twarzy
 Zalety:
  • nadaje się do cery normalnej i suchej,
  • dobrze zmywa makijaż,
  • pozostawia skórę twarzy nawilżoną i odżywioną,
  • tańszy od olejku marki Resibo,
  • ma większą ilość olejów od produktu marki Resibo
Cena za 150 ml - 31,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...