niedziela, 29 stycznia 2017

The Oriental Moist Sun BB Pact SPF25 PA++ Plus - SKIN79

The Oriental Moist Sun BB Pact SPF25 PA++ Plus to puder kompaktowy zamknięty w pięknym, bardzo eleganckim opakowaniu. Wyrównuje koloryt skory, minimalizuje połysk. Chroni przed przed promieniowaniem UVA i UVB oraz przed zanieczyszczeniami. 
Używa się go bardzo przyjemnie i bardzo wygodnie. Dzięki delikatnej gąbeczce nakładanie na twarz pudru to sama przyjemność. Sam puder natomiast doskonale stapia się z naturalnym odcieniem skóry. Bardzo delikatnie i łagodnie matuje. Duże lusterko jest przysłowiową kropką nad "i". Ten produkt naprawdę godny jest uwagi i polecenia!
Pudru używam od października i nie mam mu nic do zarzucenia. Muszę przyznać, że im dłużej też go używam, tym bardziej wzrasta moja miłość do niego. Dodatkowo piękne i bardzo eleganckie opakowanie powoduje, że używam go zawsze z przyjemnością. Cieszy moją skórę i moje oko a co równie istotne, pasuje do każdej eleganckiej torebki!

Udało mi się kupić ten puder w promocji w cenie 69,90 zł. Cena regularna to 130 zł, warto więc polować na promocje. W tej chwili można go kupić na stronie sklepu Skin79 w cenie 99,00 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...