sobota, 29 września 2018

Maść solna - Virde

Maść solną do intensywnej pielęgnacji naskórka polecono mi już dobre kilka lat temu (bo podobno bardzo dobrze działa na twarz pokrytą trądzikiem). Na początku zamówiłam ją przez internet, później znalazłam do kupienia w Krakowie. 

Używam jej od lat i zużyłam dopiero 1,5 opakowania a używam jej dość często. Jest BARDZO wydajna! Przeznaczona jest do pielęgnacji suchego, stwardniałego i popękanego naskórka. Genialnie sprawdza się do pielęgnacji popękanej skóry na stopach. Delikatnie koi i łagodzi. 

Dość długo się wchłania, więc niekoniecznie nadaje się do użycia jako krem do rąk. Czasami używam jej smarując moje mocno doświadczone alergią ręce - ale tylko na noc jak już niczego nie zamierzam czytać czy oglądać, żeby nie 'wyświechtać' wszystkiego tłustymi rączkami. 

Do twarzy używam bardzo sporadycznie. Raczej na stopy i od czasu do czasu - dłonie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...