środa, 5 września 2018

Tonik uzupełniający demakijaż dzień & noc - Yves Rocher

Tonik uzupełniający demakijaż dzień & noc z Yves Rocher to kolejny kosmetyk z serii Sérum Végétal który opisuje na blogu. Mam do tej serii bardzo mieszane uczucia. Niektóre kosmetyki uważam za wyśmienite a do innych w ogóle nie mogę się przekonać. Niestety tonik na dzień i na noc zaliczam do tej drugiej kategorii.  

Co najbardziej mi nie odpowiadało, to konsystencja. Tonik ma konsystencję żelu / galaretki. Bardzo mi to przeszkadzało! Po użyciu tego toniku, miałam zawsze wrażenie że mam oblepioną twarz. Chciałam go jak najszybciej zużyć i więcej do niego nie wracać!

Z zalet: jest dość wydajny, ma wygodne opakowanie, jest delikatny dla skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...