sobota, 1 września 2018

Rozświetlający koktajl z witaminą C - Lumene

Lumene VALO, rozświetlający koktajl z witaminą C do cery normalnej i suchej kupiłam na bazie zachwytu właściwościami i zapachem nawadniającej mgiełka po twarzy. Od zakupu mgiełki kupiłam jeszcze kilka kosmetyków Lumene, które będę po kolei opisywać na blogu.

Koktajl do twarzy kupiłam za namową konsultantki w Galerii Pigment. Miał to być kosmetyk mocno odżywczy, przeznaczony głównie na noc. Niestety (z mojego punktu widzenia) serum to nie miało pięknego zapachu moich ulubionych kosmetyków Lumene. Nie powinnam się jednak dziwić, bo to zupełnie inna seria. Szczerze mówiąc, nie zauważyłam też jakiś super efektów po użyciu tego serum. 
Koktajl zawiera olejek z żurawiny i maliny moroszki, sterole roślinne oraz witaminy (C, B3, B5) Aktywne składniki dodatkowo rozjaśniają skórę. Co jest dużym plusem, koktajl zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego, jest wolny od parabenów i sztucznych barwników. Przeznaczone jest do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. 

Serum przed użyciem należy wstrząsnąć, żeby wymieszać obie warstwy kosmetyku. 

Na pewno minusem tego kosmetyku jest to, że zużyłam buteleczkę jak dla mnie w rekordowym tempie. Co do plusów, są to na pewno: bogata konsystencja (raczej zalecałabym używać to serum na noc, pod krem) oraz piękne i ergonomiczne opakowanie. Kosmetyk dzięki pompce zużyjemy do samego końca. 

Zapach serum jest delikatnie kwiatowo - owocowy. Mnie czasami delikatnie drażnił, ale można uznać, że jest to przyjemny zapach. 

Podsumowując:
Wady:
  • czasami drażniący zapach,
  • stosunkowo wysoka cena,
  • kosmetyk bardzo szybko się zużywa,

Zalety:
  • piękne i ergonomiczne opakowanie,
  • nie zawiera parabenów i sztucznych barwników,
  • zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...