sobota, 6 października 2018

Mydło czarne - Nacomi

Mydło czarne poleciła i zachwalała mi  jakiś czas temu siostra. Postanowiłam spróbować. Szczególnie zachęcił mnie fakt, że jest w 100% naturalne. Wykonane z oliwek, działa jak peeling enzymatyczny a także oczyszcza skórę. Wydaje się posiadać same plusy.

Jestem bardzo wdzięczna konsultantce w Drogerii Pigment która poradziła mi wziąć mniejsze opakowanie (100 ml) i najwyżej dokupić większe jak mi się spodoba. 

Otóż, nie spodobało mi się. Używałam go całe WIEKI żeby w końcu zużyć i nie musieć wyrzucać. Nie sprawdziło mi się ani do mycia ani jako peeling. Drażniło mnie w nim wszystko. Od zapachu (który ewentualnie można by było przeżyć) po konsystencję. Do tego zawsze miałam po nim mocno ściągniętą skórę i piekące oczy, gdy próbowałam wykorzystać go do mycia twarzy. Wszystko było nie tak.

Nie chcę, żeby wyglądało to tu tak, że oczerniam firmę. Kupiłam produkt tej firmy, przez przypadek i to raczej sam produkt (niezależnie od firmy go produkującej) mi nie podszedł. Wierzę jednak, że Czarne mydło będzie miało rzesze swoich zwolenników bo ma bardzo wiele plusów jak pisałam powyżej. Największym z mojego punktu widzenia jest to, że jest to produkt naturalny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...