sobota, 13 października 2018

Fashion Icon. Krem Do Rąk - SCANDIA COSMETICS

Zużywam w ciągu roku gigantyczną ilość kremów do rąk. Mam ich pełno w każdym zakamarku mieszkania, pracy i chyba w każdej torebce (a mam ich sporo). Testuje i sprawdzam. Nie przywiązuje się do marki ponieważ wciąż szukam kremu idealnego. 

Podczas tego szukania natrafiłam na krem Fashion Icon łagodzący i odżywiający suchą, podrażnioną a także zmęczoną skórę dłoni. Z opisu - krem idealny dla mnie. 
Dodatkowym atutem kremu jest skład - 98% naturalnych składników. W kremie znajdziemy także 15% masła shea a także: olej avocado, oliwę z oliwek, witaminę E i D-panthenol.

Krem jest stosunkowo niewielki (50 ml) więc stosunkowo łatwo zmieści się do większości damskich torebek.
Jak dla mnie krem zbyt szybko się wchłania. Mogę zużyć każdą ilość i wciąż będę miała uczucie suchych rąk. Ale zdaje sobie sprawę, że dla większości osób będzie to zaletą. Dodatkową zaletą kremu jest to, że jest w 100% wegański oraz że ma delikatny, przyjemny, nienarzucający się zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...