sobota, 27 października 2018

Gąbka do makijażu - Beautyblender

Gąbeczka do makijażu Beautyblender to produkt, którego używam minimum od 3 lat. Nie używam go codziennie, ale dość często.  

Gąbeczka jest stosunkowo niewielka, bezzapachowa, miła w dotyku. Na początku puszczała delikatnie różową farbę, ale dość szybko udało się ją wypłukać. 
Najważniejszą rzeczą przy nakładaniu podkładu, jest dokładne zmoczenie gąbeczki. Powinna znacznie powiększyć swoją objętość. Jeśli pominiemy ten etap, w gąbkę wsiąknie bardzo dużo produktu. Będzie też dużo ciężej ją odprać (pozostaną na niej plamy z podkładu).

Nakładanie podkładu przy użyciu Beautyblendera jest bardzo szybkie i przyjemne. Jedynym minusem jest, to że każdorazowo trzeba gąbkę wyczyścić i wysuszyć. W suszeniu gąbeczki bardzo pomaga opakowanie, w którym je kupujemy. Mokra gąbeczka nie mieści się do opakowania. Nakładamy ją na otwarte pudełeczko. Jak wyschnie, sama do niego wpadnie. Sprytne i wygodne.
Mnie udało się kupić specjalną podkładkę na gąbeczkę. Kosztowała kilka złotych, a cieszy oko. Sprawdza się, gdy Beautyblendera używamy często. Jeśli sięgamy po niego od czasu do czasu, polecam stantartowe opakowanie, które zamknięte zapobiega osadzaniu się kurzu na naszej gąbce. 
Ostatnio postanowiłam kupić nową gąbeczkę i z zaskoczeniem wyczytałam, że powinno się ją wymienić po pół roku używania. Moja po kilku latach wygląda tak:

Uważam, że całkiem nieźle jak na taką gąbkową staruszkę!

Przy ostatnich zakupach wybrałam kolor szafirowy, chociaż ja lubię go nazywać chabrowym. Jest śliczny!
Do mycia Beautyblendera są przeznaczone specjalne mydełka (dość drogie). Ja swoją gąbkę zawsze myłam jednak zwyczajnym mydłem do rąk i nic mi się z nią nie działo. 

Dla porównania stanu gąbeczki dodaje zdjęcie gąbki z Douglasa po półrocznym użytkowaniu (też nie codziennym). Jest mocno zniszczona na czubku.
Nie mam wielkich doświadczeń w stosowaniu gąbek do makijażu. Uważam jednak, że Beautyblender jest wart swojej ceny. Bardzo długo się nie psuje, nie pęka, nie śmierdzi, nie kruszy się. Nawet po kilku latach używania wygląda lepiej niż gąbeczka z Douglasa po kilku miesiącach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...