sobota, 28 października 2017

Naturalny krem do rąk. Herbata, mięta - Yope

Zawsze lubiłam testować kremy do rąk. Prawdopodobnie dlatego, że od zawsze musiałam tych kremów używać przynajmniej kilkanaście razy dziennie. Tym razem na "tapetę" wzięłam naturalny krem do rąk z firmy Yope. 

Krem zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego oraz o niskim stopniu przetworzenia. Ekstrakt z mięty działa przeciwzapalnie, pobudza mikrokrążenie krwi i przyśpiesza regenerację skóry. Ekstrakt z zielonej herbaty spowalnia procesy starzenia hamuje rozwój bakterii i chroni skórę dłoni przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV. 

W kremie jest test też spora zawartość organicznego masła shea, oliwy z oliwek a także organiczne oleje: kokosowy i arganowy oraz wit E.

Krem nie zawiera olei mineralnych, PEG-ów, silikonów.


W składzie oczywiście musi być jakiś konserwant. Tu mamy phenoxyethanol. Nie ukrywajmy jednak. Krem ma świetny skład i podejrzewam że stąd też jego stosunkowo wysoka cena. 

Krem zapakowany jest w kartonowe pudełko. W środku mamy tubkę jak na obrazku. Mi dość szybko zaczęła pękać więc przełożyłam krem do innego opakowania.  

Krem ma delikatny, nienarzucający się zapach chociaż na początku bałam się, że będzie zbyt intensywny jak na moje upodobania. Bardzo szybko się wchłania. Czasami mam wrażenie, że nawet za szybko ale i tak go bardzo lubię. Jest też dość wydajny.

100 ml - 29,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...