środa, 25 października 2017

Krem z pigwy na dzień. Ochrona i pielęgnacja - Dr. Hauschka

Krem z pigwy na dzień używałam głównie latem i wczesną jesienią. Dość dobrze się sprawdził w przypadku mojej skóry. Nie jest może zachwycający, ale jest na prawdę w porządku. Dość dobrze nawilża i odżywia skórę twarzy. Wg zapewnień producenta jest kosmetykiem naturalnym. Nie jest zalecany do skóry tłustej. 

Ma żółtawo - brudny odcień i dość "apteczno-ziołowy" zapach. Nie jestem wielką fanką tego zapachu, ale też na szczęście nie utrzymywał się zbyt długo na skórze i dzięki temu nie był bardzo męczący. Zapach nie jest brzydki, ale też nie mogę powiedzieć, że ten krem ładnie pachnie. Mam więc bardzo mieszane uczucia co do jego zapachu.

Niezbyt wygodnie korzystało mi się z tubki (niczym od pasty do zębów). Szczególnie pod koniec bardzo ciężko było wycisnąć krem, którego w opakowaniu było nadal dość sporo. 

Nie wiem czy wrócę jeszcze do tego kremu. Być może tak. Ale też nie zakładam tego z góry, gdyż miałam już kosmetyki, które o wiele większym stopniu spełniały moje wymagania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...