sobota, 7 października 2017

Pearl Luminate - Skin79 - wycofany ze sprzedaży

Pearl Luminate. Brilliant Deep Cleanser z firmy Skin79 to po prostu genialny żel do demakijażu twarzy. Bardzo dobrze zmywa zarówno puder jak i kolorowy makijaż (tusz, kreski, cienie). Po jego użyciu skóra jest wyjątkowo miękka, nawilżona  i gładka. 


Wg informacji producenta żel składa się z  50 naturalnych składników, w tym ekstraktów i olejów z kokosa, kamelii, pomarańczy, ryżu, sezamu, eukaliptusa i migdała.

Zawiera w sobie również kwas glikolowy, który przenika w głębsze warstwy skóry, nawilża i odżywia, zapobiega ucieczce wody, spowalnia proces starzenia.
.
Nie ukrywam, że ciężko mi się przekonać do mycia twarzy w ten sposób (do niedawna nie używałam pianek czy żeli) ale do tego żelu przekonałam się już po pierwszym jego użyciu. Mając zużyte zaledwie 1/3 opakowania od razu złożyłam też zamówienie na kolejną butelkę.
Zaletą tego produktu jest butelka, z której korzysta się bardzo wygodnie. Od razu też widać, ile żelu zostało nam do końca opakowania (co wg mnie jest dużym plusem).

Żel ten stosowałam po zmyciu twarzy olejem, m.in z Cleanest Coconut Cleansing Oil ze Skin79 

W cenie regularnej żel kosztuje 100 zł za 100 ml. Nie jest więc tanio. Można go jednak kupić w znacznie przystępniejszej cenie (poniżej 50 zł) jeśli tylko śledzi się promocje na stronie SKIN79

update:
Niestety wg informacji producenta  żel został na stałe wycofany ze sprzedaży. Wielka szkoda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...