środa, 18 października 2017

Isofill Creme. Focus rides - Uriage

O kosmetykach Uriage powiedziała mi kilka miesięcy temu siostra. Jej poleciła je kosmetyczka. Postanowiłam więc spróbować. Kupiłam w aptece zestaw w całkiem dobrej cenie. Krem, serum i ładna kosmetyczka. 


Serum jest niewielkie. Używałam go trochę i odłożyłam. Jest super, ale ze względu na niewielkie opakowanie odłożyłam go na wszelkie rodzaju wyjazdy. Do końca zużyłam za to krem. 


Krem zamknięty jest w eleganckim, ładnym opakowaniu. Ma lekko różowawy kolor i delikatny ładny zapach. Krem możemy używać na dzień i na noc. Bardzo szybko i ładnie się wchłania. Spokojnie można go używać pod makijaż. Jest hipoalergiczny.
Ponieważ jest to krem korygujący zmarszczki, polecam szczególnie dla skóry dojrzałej i przesuszonej. 

Na pewno wrócę do tego kremu, bo bardzo lubiłam go używać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...