sobota, 21 października 2017

Long Wear Eyeliner Gel - Bobbi Brown

Long Wear Eyeliner Gel (tusz do kresek w żelu) z Bobbi Brown to absolutny hit. Nie byłam długo pewna tego zakupu ze względu na jego cenę. W tej chwili kosztuje ok 110 zł. Ja kupiłam go ponad dwa lata temu i kosztował ok dziewięćdziesięciu kilku złotych (wciąż zawrotna kwota jak na eyeliner). Do tego trzeba było dokupić pędzelek. 

Mimo gigantycznych kosztów byłam bardzo długo zakochana w tym produkcie. Zawsze miałam problem z używaniem kredek do oczu gdyż bardzo szybko odbijały mi się nieestetycznie na powiece, ścierały i po prostu wyglądały źle. Jednak żel Bobbi Brown nie sprawiał mi tych kłopotów. Mogłam więc go używać niezależnie od tego czy miałam wcześniej oczy pomalowane cieniami czy po prostu chciałam mieć same kreski. 

Bardzo obawiałam się, czy będę umiała dobrze nałożyć żel na powieki. Nigdy wcześniej tego nie robiłam (nie używałam pędzelka). Okazało się to jednak bardzo proste i każdy powinien dać sobie z tym radę.

Żel jest bardzo wydajny i dostępny w wielu kolorach w drogeriach Douglas. Ja używałam klasycznego "black ink". Daje on matową, ładną czerń.
Jak każdy produkt i ten ma swoje minusy. Starczyło go dobrze nie dokręcić i zaczął pękać i się wysuszać. Nie przeszkadzało mi to jednak nadal go używać. I nadal nie wykruszał się z powiek, nie ścierał i nie odbijał na górnej powiece. 

Kolejną wadą było dla mnie też codziennie mycie pędzelka co często wcześnie rano było dla mnie dodatkowym utrudnieniem. Mimo wszystko uważam, że ten produkt jest naprawdę wyśmienity. 

W tej chwili testuje kredki Bobbi Brown które mają łączyć ze sobą zalety Eyelinera i wygodę kredki do powiek. Spodziewajcie się wkrótce recenzji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...