sobota, 9 września 2017

Serum kolagenowe Świeżość i piękno - Jadwiga

Serum kolagenowe Świeżość i piękno wygładzanie zmarszczek seria Polska to jedyny produkt Jadwigi, który mimo wielu miesięcy prób, jest dla mnie nie do zaakceptowania. 
Serum ma konsystencję wody, przez co ciężko się go aplikuje. Pompka nie do końca sprawdza się przy tej konsystencji produktu. Serum bardzo szybko się wchłania i przynajmniej moją skórę pozostawia nieprzyjemnie spiętą (czyżby oznaka że działa?). Muszę też od razu zaaplikować krem żeby ukoić i nawilżyć skórę. Najgorsze w serum jest dla mnie zapach. Jest zupełnie nie do zaakceptowania. I niestety dość długo (za długo) się utrzymuje.

Testowałam już kilka produktów z firmy Jadwiga i właściwie tylko ten produkt tak bardzo mnie rozczarował. Wszystkie pozostałe bardzo sobie chwalę. Tego serum nie polecam.

cena: 47,99 zł (110 ml)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...