środa, 20 września 2017

BC Oil Miracle Rose - Schwarzkopf

Mam od zawsze problem z przetłuszczającymi się, wypadającymi włosami. Muszę, od wielu lat myć je codziennie. Czasami wypadałoby to robić i dwa razy dziennie (jeśli np wieczorem wypada wyjście do teatru lub opery)

Testuje mnóstwo odżywek, szamponów, wcierek i suplementów diety. Wszystko po to, aby moje włosy nadmiernie nie wypadały (lubią to robić) i po prostu wyglądały względnie ładnie. Już dawno pożegnałam się z marzeniem żeby mieć piękny, gruby warkocz lub zostać miss radia z latem (na najdłuższe włosy) ale ciągle walczę o to, żeby wyglądały jak najlepiej. 

Ostatnio zużyłam szampon BC Oil Miracle Rose z Schwarzkopf'a. Kupiłam go wraz z olejkiem do włosów z tej samej linii.  

Wg opisu szampon:

  • ma przejrzystą krystaliczną konsystencję
  • łagodnie oczyszcza włosy,
  • przywraca odpowiedni poziom nawilżenia włosom i skórze głowy,
  • nadaje włosom miękkość i gładkość,
  • zapewnia piękny połysk,
  • koi skórę głowy,
  • nie obciąża ani nie przetłuszcza, 
  • jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów ale jest szczególnie polecany do wrażliwej skóry głowy

Muszę się z tym opisem zgodzić. Lubię ten szampon na tyle, że pomimo że mam w tej chwili 4 inne - zmówiłam kolejne opakowanie. Lubię jego konsystencję i to jak wyglądają po nim moje włosy.

Jest bardzo wydajny. Polecam wypróbować i podzielić się swoją opinią :)
200 ml

2 komentarze:

  1. Hej a co polecasz na nawracający łupież i swędzącą skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko powiedzieć bo to często jest bardzo indywidualna sprawa. U mnie było to zazwyczaj spowodowane nieodpowiednio dobranym szamponem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...