sobota, 16 września 2017

Hydra-Dose Nutri+ Krem Odmładzający Intensywnie Nawilżający - Rexaline

Na krem Hydra-Dose Nutri+ z firmy Rexaline namówiła mnie przyjaciółka, która jest nim zachwycona. Kupiłam go w promocji. Nadal był bardzo drogi ale cena nie odstraszała mnie już aż tak bardzo. 
Skusiłam się na zakup oczami wyobraźni widząc efekty, które z moją skórą zrobi ten krem. Uznałam, że krem w tej cenie po prostu musi robić cuda! Będę wyglądała jak młoda bogini i na pewno będę wyglądała jakbym była przed 30 - tymi urodzinami. 
Krem ma bardzo przyjemną konsystencję i delikatny zapach. Pudełko niczym się zbytnio nie wyróżnia, ale też nie razi nas swoim wyglądem. Wygląda ładnie i stylowo. 
Krem wygładza, odżywia i intensywnie nawilża. Wykazuje silne działanie zapobiegające starzeniu. Zawiera kwas hialuronowy, oraz wyciąg z czerwonej algi i pustynnej róży. W swoim składzie ma też olej słonecznikowy, masło karité (shea), α-bisabolol.

Niestety po raz kolejny przekonałam się, że cena nie zawsze idzie z jakością. Znam osoby, które są tym kremem zachwycone. Mnie niestety podrażniał. Czułam bardzo mocne i nieprzyjemne szczypanie jak tylko go użyłam. W końcu krem trafił do mojej siostry. Jej podobno nie uczula! 

Podsumowując:
Wady:
  • bardzo duża cena, 
  • może podrażniać wrażliwą skórę
Zalety:
  • dobrze nawilża
  • wygładza
  • zapobiega starzeniu się skóry

Cena: 289 zł za 50 ml

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie cudo!
    U mnie zazwyczaj jedna warstwa kremu nawilżającego jest niewystarczająca. Jakieś 5 minut po nałożeniu jednej warstwy muszę nakładać drugą, a i tak czasem to nie wystarcza.

    Ten krem jednak po jednej aplikacji wystarczał na cały dzień! Nie nakładałam dużo, odrobina wystarczyła, więc słoiczek starczył mi na długo. Jestem po prostu w szoku, że takie cuda istnieją naprawdę. Minusem dla mnie jest cena... Nie za bardzo stać mnie na takie kosmetyki, ale z drugiej strony produkt jest bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moim zdaniem zawsze wyglądasz jak przed 30-tymi urodzinami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana moim zdaniem zawsze wyglądasz jak przed 30-tymi urodzinami:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...