środa, 6 września 2017

FPS 30 Protector Solar UVA/UVB - Natural Tone Organic Skincare

Lato powoli się kończy, a więc także powoli kremy z filtrami do opalania (jeśli nam jakieś zostały) wkładamy do szafek czekając na lepsze i bardziej słoneczne dni. 

Prawda jest jednak taka, że kremy takie przydają się także zimą, np podczas słonecznych dni, szczególnie jeśli ktoś jeździ dużo na nartach lub po prostu jeśli jedziemy do ciepłych krajów. 

Dzisiaj chciałam opowiedzieć o balsamie do opalania który kupiłam w lutym podczas pobytu na Teneryfie. Nie da się go kupić w Polsce, jednak każdemu kto wyjeżdża na południe Europy, czyli np Hiszpanii, może się ta wiedza przydać. 
Nie ukrywam, nie byłam nastawiona, że w lutym na Teneryfie można się aż tak spalić. Słońce nie było bardzo mocne (tak mi się przynajmniej wydawało) a ja byłam go spragniona po wielu miesiącach siedzenia w ciemnym, zimny, i pełnym smogu Krakowie. Tak się jednak stało, że już pierwszy dzień pobytu na wakacjach skończył się oparzeniami słonecznymi i pilną potrzebą kupienia preparatu z filtrem.

Krem z filtrem FPS 30 z firmy Natural Tone Organic Skincare który kupiłam jest filtrem mineralnym. W swoim składzie ma tlenek tytanu 7% i tlenek cynku 3,5%. Jak większość filtrów tego typu, dosyć ciężko jest go rozsmarować dobrze po skórze. Należy więc robić niewielkie kropki na ciele, a później delikatnie je rozsmarowywać. W innym przypadku w jednym miejscu będziemy mieli na ciele białe smugi po kremie a w innym nie będziemy zabezpieczeni. 

Działa naprawdę dobrze, i świetnie zabezpieczył moją rodzinę przed słońcem. Dzięki dobremu składowi, nie miałam oporów przed aplikowaniem go także dziecku.

W składzie kremu mamy także m.in organiczny aloes, olej kokosowy, masło shea, olej z dzikiej róży i witaminę E.

Kremy z filrem możemy kupić w następujących konfiguracjach: SPF 4, SPF 8, SPF15 i SPF 30


Kosmetyki Natural Tone Organic Skincare niegdy nie były testowane na zwierzętach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...