sobota, 8 maja 2021

Tuberose & Yuzu masło do ciała - Stara Mydlarnia

Kremowe masło do ciała dostałam od przyjaciółki. Piękny prezent! 

Właściwie nie wiem dlaczego nazywa się to masłem. Dla mnie to balsam do ciała. Jest bardzo lekki i szybko się wchłaniający. Wszystkie masła, które używałam do tej pory miały bardziej zwartą konsystencję, dużo trudniej się rozprowadzały i wchłaniały. Body butter tuberose & yazu jest delikatny jak chmurka. 

Balsam ma kolor lekko różowawy. Do tego piękny, bardzo delikatny zapach! Uważam że to ogromna zaleta, ponieważ nie przepadam za mocno pachnącymi kosmetykami do ciała. Jak chce pachnąć - używam perfum!

Wada? Widzę jedną. Dla osób z bardzo suchą skórą (jak moja) balsam może być za słaby i niewystarczająco nawilżać i natłuszczać skórę!

Stara mydlarnia od zawsze chwali się składami swoich kosmetyków. W tym kremie 96,6% składników jest pochodzenia naturalnego. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...