sobota, 29 maja 2021

The oriental gold moist sun BB pact - Skin79

Krem BB w kamieniu kupiłam na bazie miłości do podobnego kosmetyku The Oriental Moist Sun BB Pact, który kupiłam ładne kilka lat temu i niestety nie mogłam ponownie kupić (został wycofany ze sprzedaży).
Niestety kosmetyki Skin79 bardzo często po wykupieniu serii zostają wycofane ze sprzedaży, podobnie jak w przypadku kosmetyków Avon czy Oriflame. To często mnie motywuje do wykupienia większej ilości produktu (gdy mi pasuje). Jednak nie zawsze jest to możliwe. 
Krem BB w kamieniu to bardzo wygodna opcja. Przede wszystkim jest bardzo elegancki. Świetnie pasuje do eleganckiej torebki. Kolejnym gigantycznym plusem jest filtr SPF50+PA+++.
Krem ma bardzo delikatny i ładny zapach. Jest transparentny. Świetnie się go nakłada dołączoną gąbeczką. 
Bardzo lubię używać go latem ponieważ ładnie matuje a dodatkowym atutem jest wspomniany wcześniej filtr przeciwsłoneczny oraz wygodne, szerokie lusterko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...