sobota, 9 maja 2020

Moisturizing facial lotion - CeraVe

Krem do twarzy z CeraVe kupiłam... no cóż, z 2-3 lata temu. Przeleżał dość długo czekając w kolejce na swoją kolej. Kupiłam go w UK, bo w kraju nie mogłam znaleźć a słyszałam o nim bardzo dobre opinie. 

Krem dedykowany jest skórze normalnej i suchej. Zawiera filtr SPF 25, co jest jego bardzo dużą zaletą. Kolejną zaletą jest to, że jest bezzapachowy. Krem dobrze się wsmarowuje i nie zostawia białych smug na skórze. 

Muszę przyznać, że coś co mnie zaskoczyło, to opakowanie. Krem jest zapakowany w tubkę. Można ją wygodnie położyć na półce w łazience i dobrze się trzyma w pionie, więc zajmuje stosunkowo niewiele miejsca. Co mnie w tym zaskoczyło, to fakt, że jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak dobrze zaprojektowanym opakowaniem. Krem jesteśmy w stanie użyć do samego końca nie rozcinając opakowania. Na prawdę szacunek za projekt opakowania. Niby drobiazg, a cieszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...