sobota, 28 września 2019

After sun lotion - Charmine Rose

Łagodzący balsam po opalaniu Charmine Rose dostałam w prezencie urodzinowym. Muszę się przyznać, że nie bardzo lubię kosmetyki "po opalaniu". Zazwyczaj są dla mnie zbyt delikatne i nie widzę po ich użyciu żadnego efektu.

Zupełnie inaczej było z balsamem "After sun". Zaskoczył mnie BARDZO pozytywnie. Przede wszystkim ma śliczny, delikatny zapach przywołujący w moich myślach słoneczne wakacje. Jego kolejną zaletą jest to, że sprawdził się całej mojej rodzinie. Moi chłopcy nie narzekali, że się cali "kleją" lub za mocno pachną. Każdy był zadowolony. Do tego balsam bardzo dobrze nawilża skórę i łagodzi ją po opalaniu. 

Opakowanie ma bardzo wygodną pompkę, dzięki czemu w łatwy sposób można zużyć balsam do końca. 

Jak na razie nie zauważyłam żadnych wad tego produktu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...