sobota, 5 października 2019

pomadka 3w1 - DIBLANC

Pomadkę Diblanc kupiłam w lipcu widząc jaki ładny efekt daje na ustach koleżanki. Nie mogłam się powstrzymać przed zakupem, mimo że ta szminka jest dość droga. 

Po otwarciu pomadki może nas zdziwić, że jest biała! Jednak po jednorazowym użyciu usta nabierają delikatnego koloru a po każdym kolejnym użyciu, kolor staje się coraz bardziej intensywny. Wciąż jest jednak dość delikatny, żeby nadawał się np. do pracy.  Trzeba też przyznać że na ustach utrzymuje się wyjątkowo długo. 

Czytając opis szminki, możemy przeczytać, że długotrwale nawilża usta. I tu rozczarowanie. Nawilża, to fakt. Jednak w moim przypadku to nawilżenie jest za słabe i nie starcza na długo. Mimo wszystko szminka nie dość że ładnie się prezentuje w torebce to daje też bardzo dobry efekt na ustach. 

Jestem raczej przekonana, że będę chętnie wracała do tej pomadki.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej pomadce i chyba to musi być jakaś nowość. W sumie ja zbyt często nie używam takich rzeczy, ale jestem zdania, że warto jest je mieć. Dlatego również zachwalam sobie kosmetyki z firmy https://eveline.pl/ i to najczęściej one goszczą w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...