sobota, 26 października 2019

Płyn micelarny 3w1 Owies - Green Pharmacy

Płyn micelarny 3 w1 Owies kupiłam kilka jakiś czas temu w drogerii Pigment w dość przystępnej cenie. Bardzo lubię płyny micelarne więc nie było mnie ciężko namówić na ten zakup. 

Płyn jest bezzapachowy. Bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy, oczu i ust z makijażu. Jest bardzo delikatny i nie powoduje podrażnień. Właściwie same plusy i mimo tych wszystkich zalet, nie należy do moich ulubieńców i źle mi się z niego korzystało. 

Przede wszystkim ten produkt nie wymaga spłukiwania. Jednak po raz pierwszy odkąd używam płynów micelarnych czułam, że potrzebuje jednak ten płyn z twarzy usunąć. Miałam wrażenie że twarz zamiast oczyszczona jest lepka. Być może jest to spowodowane obecnością panthenolu, ale pewności nie mam. 

Podsumowując:

  • jest to naprawdę świetny produkt dla skór wrażliwych;
  • bardzo dobrze oczyszcza skórę;
  • nadaje się dla osób noszących szkła kontaktowe;
  • można nim zmywać makijaż całej twarzy (także oczu);
  • może sprawiać nieprzyjemne uczucie lepkości po użyciu;
  • nie jest drogi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...