sobota, 2 listopada 2019

Mydło do włosów na konopnym sznurku - Cztery Szpaki

Mydło do włosów dostałam w prezencie urodzinowym. Bardzo spodobał mi się pomysł, na szampon w kostce. Do tej pory używałam tylko tych z Lush'a, tym razem miałam więc okazję wypróbować czegoś z rodzimego rynku. 

Mydło do włosów w kostce z zawieszką ze sznurka konopnego jest świetną,  ekologiczną alternatywną dla tradycyjnych szamponów (zawsze zapakowanych w plastikowe opakowanie).

Zalet to mydło ma dużo. Świetnie się pieni, dobrze myje włosy nawet pokryte olejem (plus dla wszystkich włosomaniaczek). Jak już wspomniałam jest bardzo ekologiczne. Bałam się, że bardzo szybko się skruszy i nie da się go już używać zawieszając na sznurku. Jednak wbrew obawom - mydło prawie do samego końca było świetnie przymocowane i wciąż można go było zawieszać na haczku. 

Włosy po umyciu są miękkie i błyszczące. Z minusów - mam wrażenie że wypłukuje farbę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...