sobota, 26 stycznia 2019

Almond Oil & Sesame Oil Pianka pod prysznic (Creamy Body Foam) - Douglas

Na zakup Creamy Body Foam namówiła mnie koleżanka. Od dawna widziałam ten produkt w Douglas, ale szczerze mówiąc nie wiedziałam w ogóle jak się go używa... a głupio mi było pytać, więc rezygnowałam z zakupu. Obchodziłam tą piankę szerokim łukiem... 

Nigdy nie spotkałam się z formą pianki do kąpieli, a okazało się, że używa się jej dokładnie tak samo jak żelu czy mydła w płynie. Tylko forma jest inna. 

Po zakupie Almond Oil & Sesame Oil, kupiłam po niedługim czasie pianki w innych zapachach i powoli je testuje. Jak na razie jednak "pomarańczowa" zrobiłam na mnie najlepsze wrażenie. 

Zazwyczaj unikam produktów zapachowych, żeby się nie gryzły z perfumami i nie podrażniały mi skóry. W tym wypadku jednak tak bardzo się zakochałam w delikatnym zapachu pianki i tak spodobała mi się konsystencja, że na pewno będę nie raz wracała do tego produktu. Co więcej, mam ogromną ochotę wypróbować kolejne produkty z tej serii. 

Pianka jest bardzo przyjemna w użyciu, delikatnie myje ciało i co dla mnie najważniejsze - nie wysusza skóry. Warto ją wypróbować przy kolejnej promocji w Douglas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...