sobota, 19 stycznia 2019

Dream cream - Lush

Lush to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych, kupuje ich produkty od kilkunastu lat i z pewnym zaskoczeniem stwierdziłam, że jeszcze nigdy nie opisałam żadnego produktu tej firmy na blogu.

Największym minusem Lusha jest to, że niestety nie mamy go w Polsce, ale jego produkty możemy kupić czasami na allegro lub jak ja to robię, podczas każdych wojaży wakacyjnych (Chorwacja, Szkocja, Anglia, Włochy). 

Mój ulubiony sklep Lusha znajduje się w Edynburgu, ale większy i lepiej wyposażony (chociaż mniej mi znany) odwiedziłam w Londynie. 

Wchodząc do sklepów Lusha, czuje się jak Alicja w Krainie czarów. Wszędzie pachnąco (nie mogłabym tak pracować, bo zapachy są na prawdę bardzo intensywne), każda półka pełna jest cudownych kosmetyków, zarówno do kąpieli, jak i do pielęgnacji ciała, czy kosmetyków kolorowych. 

Trochę inaczej jest w małych sklepach, które odwiedziłam w Chorwacji czy Włoszech. Jest zdecydowanie skromniej, ale sprzedawcy są zawsze mili i bardzo pomocni.

Ogromną zaletą sklepów Lusha jest fakt, że każdy kosmetyk można wypróbować. Możemy umyć ręce mydłem, nad którego zakupem się zastanawiamy, zobaczyć jak się pieni szampon w kostce, czy posmarować się kremem lub balsamem. To raj dla miłośników kosmetyków. 

Lush reklamuje swoje kosmetyki jako ręcznie robione oraz z minimalną ilością dodanych konserwantów.  Dodawane jest tylko tyle, ile jest niezbędne żeby kosmetyk szybko się nie zepsuł. 

Mój ulubiony Dream Cream to balsam do ciała, o bardzo delikatnym, przyjemnym zapachu. Ma lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i zostawia skórę przyjemnie nawilżoną. W przeliczeniu na złotówki, nie jest tani, bo kosztuje ok 50 zł za opakowanie 240 g, ale jest naprawdę bardzo wydajny. 

Opakowanie jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Osobom robiącym swoje kosmetyki może się później przydać na własne wyroby. U mnie w domu pudełko po zużytym kremie służy głównie dziecku do zabawy w wannie podczas kąpieli.

Każdemu kto jeszcze nie miał okazji - polecam kosmetyki Lusha - a szczególnie Dream Cream!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...