sobota, 5 stycznia 2019

Inoar Herbal Solution Duo Pack, szampon + odżywka

Zestaw Inoar Herbal Solution Duo Pack, szampon + odżywka, 2x250ml kupiłam po zabiegu keratynowego prostowania włosów. Polecono mi ten zestaw w salonie Jean Louis David tuż po wykonaniu zabiegu, jako idealny do pielęgnacji włosów po keratynie. 

Szampon nie zawiera SLS oraz soli. Jego formuła jest oparta na bazie ekstraktu z oliwy, rozmarynu i jaśminu. Polecany jest do codziennej pielęgnacji włosów. 

Zarówno szampon i odżywka mają delikatny, przyjemny zapach. Dobrze się ich używa. Szampon dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Po użyciu szamponu i odżywki, włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. 

Teraz największy minus. Jest nim opakowanie. Szampon ciężko się wyciska, przez co ciężko dobrać idealną ilość produktu. Jeszcze gorzej jest z odżywką, która po prostu jest za gęsta i w ogóle nie chce wychodzić z opakowania. 

Szampon dość szybko zużyłam. Odżywki wciąż mam dużą ilość, ale dość szybko przełożyłam ją do pustego pudełka po innym kosmetyku. Inaczej nie da się jej używać. 

O ile jestem zadowolona z samych produktów, to muszę przyznać, że to opakowanie zniechęca mnie do ponownego zakupu tego zestawu. 

2 komentarze:

  1. Kiepsko wyszło z tym opakowanie :( Szkoda, że producenti o tym nie pomyśleli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Opakowanie to ogromna wada tych produktów. Od kosmetyków kupowanych w salonie fryzjerskim oczekuje więcej niż od kosmetyków z drogerii. Są też znacznie droższe. Rozczarowujące, że producenci pozwalają sobie na takie niedoróbki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...