sobota, 2 lutego 2019

Golden Neck Mask (Złota maska 24k na szyję) - Czyste piękno

Złotą maskę użyłam po raz pierwszy w Sylwestra. To była moja pierwsza maseczka na szyję. Mając już niejakie doświadczenie z maseczkami żelowymi z firmy Czyste piękno, wiedziałam, że korzystając właśnie z tej maseczki, muszę mieć więcej czasu na poleżenie, odpoczynek i regenerację. Wieczór sylwestrowy okazał się znakomitym wyborem. Był odpowiedni czas na poleżenie a i efekt na wieczór został osiągnięty.
Maseczka jest bardzo delikatna i trzeba bardzo uważać przy jej zakładaniu, żeby jej nie zniszczyć. Ja robiłam to leżąc. Bardzo ciężko było ją przesunąć jak już przyległa do skóry. Trzeba było też uważać, żeby nie zmoczyć płynem wszystkiego dookoła. Jest go dużo. Dla mnie to zaleta, bo po użyciu maseczki cały płyn wsmarowywuje  w ciało. 
Tak naprawę maseczkę założyłam za nisko, ale nie byłam w stanie jej przesuną bez rozerwania, więc w pozostałą część szyi wsmarowałam pozostały płyn. 

Skóra po użyciu maseczki była przyjemnie gładka i nawilżona zapewne dzięki zawartości w płynie kwasu hialuronowego oraz gliceryny. W maseczce znajduje się też olejek różany.

Jest do zdecydowanie maska na większe wyjścia, gdy mamy sporo czasu na "domowe SPA" i odpoczynek z maską na twarzy czy szyi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...