sobota, 16 lutego 2019

Diamond face mask (diamentowa maska) - Czyste piękno

Diamentową maseczkę do twarzy wykorzystałam podczas leniwego popołudnia sylwestrowego wraz ze złotą maską na szyję. 

Wzięłam kąpiel, położyłam się na łóżku, przykryłam ręcznikiem i na leżąco nałożyłam obie maski.  Mając wcześniejsze doświadczenia ze ślimakową maska w płacie Efekt mezoterapii, wiedziałam że maskę na twarz muszę nakładać bardzo ostrożnie i najlepiej na leżąco gdyż w innym przypadku maska rozerwie mi się na kawałki w rękach. 
Wykorzystałam dobrze to sylwestrowe popołudnie, położyłam się wygodnie z książką a moja twarz, tuż po peelingu, chłonęła dobroczynne składniki (kolagen, kwas hialuronowy oraz olejek różany).

Jak już pisałam, maseczkę trzeba nałożyć bardzo delikatnie uważając przy tym, żeby nie wylać całego płyny znajdującego się w opakowaniu. Płyn ten możemy wykorzystać do wsmarowania w twarz lub resztę ciała. 
Po ściągnięciu maseczki twarz jest przyjemnie napięta i nawilżona. Nadaje się do wykorzystania przy większym wyjściu jeśli tylko mamy wcześniej trochę czasu na relaks i poleżenie z maseczkami na twarzy / szyi.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...