sobota, 9 grudnia 2017

Long-Wear Waterproof Liner. Kredka do oczu - Bobbi Brown

Kilka miesięcy temu opisywałam rewelacyjny Long Wear Eyeliner Gel (tusz do kresek w żelu) z Bobbi Brown. W międzyczasie dokupiłam nowy kolor "Caviar Ink", który wydawał mi się ciemnym grafitem. W rzeczywistości okazał się jednak kolorem czarnym, jednak mniej intensywnym niż "Black". Niezależnie jednak od koloru nadal uważam ten produkt za fantastyczny!

W międzyczasie zużyłam dwa kolory kredki do oczu Long-Wear Waterproof: "Hazy Brown" oraz "Blackout". Jestem tym produktem nawet bardziej zachwycona niż tuszem w żelu. Kredki prawie nie odbijają się na górnej powiece, są bardzo trwałe i nasycone kolorem. To tak naprawdę jedyne kredki, które mogę używać i które po kilku godzinach nie znikają całkowicie z mojej powieki - nieelegancko odbite u góry. 
Mimo bardzo wysokiej ceny, wracam do produktów Bobbi Brown gdyż jako jedyne, których próbowałam sprawdzają się przy mojej cerze i budowie oka. 

Kolejnym produktem tej firmy, który biorę "pod lupę" jest Perfectly Defined Gel Eyeliner Eye-liner w kolorze "Chocolate Truffle". Za kilka miesięcy możecie się więc spodziewać kolejnej recenzji marki Bobbi Brown.

Kosmetyki Bobbi Brown możemy kupić w drogeriach Douglas. Z tego co się orientuje w Krakowie są jedynie w Galerii Krakowskiej i Bonarce. Ja zazwyczaj kupuję przez internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...