sobota, 16 grudnia 2017

Giant Pro Double Liner - Gosh

Giant Pro Double Liner to eyeliner w pisaku wraz z kredką kajal. Eyeliner posiada elastyczną końcówkę, dzięki której możemy bardzo precyzyjnie rozprowadzić tusz po powiece. Tusz ma bardzo intensywny, czarny kolor. Bardzo ładnie wygląda na powiece i prawie w ogóle się nie odbija. Eyeliner jest bardzo łatwy w aplikacji, dzięki czemu nawet bez większej wprawy możemy zrobić precyzyjną kreskę. Jego największą wadą jest to, że bardzo szybko się zużywa. 

Bardzo ciężko mi się wypowiedzieć w temacie kredki. Praktycznie w ogóle jej nie używałam. Próbowałam zrobić nią kreskę na powiece ale od razu się odbijała na górnej powiece. Do przyciemnienia rzęs też nie bardzo mi pasowała.

Mogę polecić eyeliner dla osób, które malują się rzadko i nie mają wprawy. Używa się go dość łatwo i przyjemnie. Osoby z wprawioną ręką na pewno znajdą lepszy produkt, który starczy na dłużej. Kredki na pewno nie powinny używać osoby, którym tak jak mi, kreski odbijają się na górnych powiekach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...