sobota, 5 listopada 2016

Vita Lemon Sparkling Pack Skin Tightening - MIZON

Vita Lemon Sparkling Pack Skin Tightening jest maseczką, którą (co tu ukrywać) kupiłam przez przypadek. Z drogerii miałam wyjść z innym kosmetykiem firmy Mizon - z peelingiem Vita Lemon Sparklin peeling gel. Pomyliłam jednak opakowania, które są niemal identyczne a pomyłkę, zauważyłam dopiero w domu po odpakowaniu produktu. Na początku byłam bardzo zła, później po wypróbowaniu maseczki złość mi przeszła, gdyż jest to produkt bardzo dobry.

Maseczkę najlepiej nałożyć po zrobionym peelingu, na suchą skórę twarzy i zostawić na 15-20 min. Następnie spłukać. 

Maseczka ma cudowny, cytrynowy zapach. Wygładza i rozświetla cerę pozostawiając ją zdrową i promienną. Zawiera kaolin, który pomaga oczyścić skórę z nagromadzonego sebum i zanieczyszczeń. Nawilża i odżywia. 

Maseczka jest w formie pianki, którą bardzo łatwo rozprowadza się na skórze

Podsumowując:
Zalety: 
  • piękny, cytrynowy zapach,
  • wygodne opakowanie,
  • wygładza i rozświetla twarz,
  • oczyszcza skórę z sebum i zanieczyszczeń,
  • zawiera wodę gazowaną z Francji, która jest bogata w składniki mineralne 
Cena to ok: 69.99 zł
 Polecam również recenzję peelingu Vita Lemon Sparklin peeling gel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...