sobota, 29 października 2016

Vita Lemon Sparklin peeling gel - Mizon

Vita Lemon Sparklin peeling gel firmy Mizon to kosmetyk, który w pierwszym momencie mnie zaskoczył i przeraził a w kolejnym, wzbudził mój nieukrywany zachwyt. Zachwyt ten tra już od kilku miesięcy...

Zaczęło się od tego, że w mojej ulubionej krakowskiej drogerii dostałam próbkę tego enzymatycznego peelingu. Pierwsze użycie i od razu szok! Skóra zaczęła schodzić, rolując się po kilku sekundach od nałożenia produktu na twarz. Nie ukrywam - byłam przerażona! Bałam się, że moja wrażliwa skóra bardzo źle zareaguje na takie traktowanie. 

Po zmyciu peelingu skóra wyglądała jednak pięknie! Nawilżona, oczyszczona i pełna blasku. Od tego czasu peeling Vita Lemon stał się moim "numerem jeden" w pielęgnacji twarzy. 

Peeling jest dość drogi, ale bardzo wydajny. Dodatkowo opakowanie jest bardzo wygodne, gdyż jest zabezpieczone przed przypadkowym naciśnięciem pompki i wylaniem się produktu. 

Polecam go każdemu, bo to produkt naprawdę wyjątkowy. 

Po użyciu peelingu polecam użyć maseczkę vita lemon sparkling pack

Podsumowując:
Zalety: 
  • szybko i doskonale oczyszcza twarz z nagromadzonego naskórka i sebum,
  • zawiera wodę mineralną, która pomaga odżywić i nawilżyć skórę,
  • nie powoduje podrażnień,
  • wygodne opakowanie 
 Cena - około 67.99 zł

5 komentarzy:

  1. Mam, używam i jestem pod ogromnym wrażeniem. Piling delikatny ale niezwykle skuteczny. Efekt zbliżony do peelingu kawitacyjnego. Twarz jest gładka jak "pupcia niemowlaczka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie jak się porówna cenę tego peelingu z wizytą w salonie kosmetycznym, to peeling wychodzi finansowo znacznie korzystniej a efekty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam, wypróbowałam i się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt pożyczyła mi na próbę koleżanka z pracy. Czytałam o nim już wcześniej opinie - że jest fantastyczny, że skóra się pod nim roluje... ale to co zobaczyłam w lustrze - moja skóra schodziła jak skórka z młodych ziemniaków :D cera po nim jest rewelacyjne mięciutka, oczyszczona - dogłębnie! Zamawiam opakowanie, pomimo że cena jest wysoka jest to produkt, który chyba nigdy się nie skończy.
    3 słowa najlepiej go opisujące?
    -innowacyjny
    -głębokie działanie
    -piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Ten peeling jest rewelacyjny. Nie znam nikogo, kto by go nie pokochał już po pierwszym użyciu. Jedyną jego wadą jest to, że stał się tak popularny, że prawie niedostępny na rynku, przez co jego cena drastycznie wzrosła z tego co słyszałam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...