sobota, 8 października 2016

Cocoa Butter formula. Rapid Moisture Spray Lotion - Palmer's

Rapid Moisture Spray Lotion jest kosmetykiem, który kupiłam z ciekawości będąc w czerwcu w Londynie. Jest to mój pierwszy balsam do ciała w sprayu i przyznam, że miałam duże wątpliwości na ile taka formuła sprawdzi się przy mojej suchej, atopowej skórze.

Balsam sprzedawany jest w 200 g opakowaniach, które można zabezpieczyć, przed samoistnym rozpyleniem się kosmetyku w podróży. Muszę przyznać, że balsam jest dość wydajny, bo służył mi z niewielkimi przerwami prawie trzy miesiące (używałam go naprawdę dużo).

Początkowo nie miałam przekonania do jego zapachu, gdyż ma bardzo mocny kakaowy zapach a ja preferuje kosmetyki bezzapachowe. Muszę jednak przyznać, że bardzo go polubiłam.

Formuła kosmetyku oparta jest na maśle kakaowym oraz maśle shea z dodatkiem witaminy E . Bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze.  Dobrze nawilża skórę oraz nie zawiera parabenów.

Niewątpliwą wadą jest to, że nie da się kupić tego balsamu w Polsce.
Podsumowując:
Wady:
  • nie ma go w Polsce
  • "wrażliwców" może drażnić mocny kakaowy zapach
Zalety:
  • piękny zapach,
  • wygodne opakowanie,
  • szybo się wchłania,
  • zapewnia bardzo dobre nawilżenie suchej skóry

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...