piątek, 11 listopada 2016

After Drinking Mask Sheet - HOLIKA HOLIKA

After drinking mask sheet  to odświeżająco - oczyszczająca maseczka na bawełnianej płachcie firmy Holika Hoika. Zaintrygował mnie opis "after drinking". Wprawdzie nie użyłam jej po huczno zakrapianej imprezie ale na pewno będąc mocno zmęczoną. 

Maseczka jest dedykowana skórze przesuszonej, odwodnionej i zmęczonej więc była idealną odpowiedzią na moje potrzeby. 

Skóra po maseczce była odświeżona, nawodniona i promienna. Pod tym względem jestem bardzo zadowolona z tego produktu. 

Dużym minusem było jednak to, że nie mogłam jej rozłożyć na twarzy. Płachta była jakby zrobiona dla giganta. Jakbym miała oczy jak u słonia i równie duże usta. Zupełnie nie mogłam jej ułożyć. Mimo wszystko jestem zadowolona z efektów choć lekko zirytowana problemami z jej nałożeniem.

Cena: 10,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...