sobota, 6 maja 2023

Mydło czekolada - ŻE ĄĘ

Mydło czekoladowe to ostatni jak na razie opisywany przeze mnie kosmetyk z bielskiej firmy ŻE ĄĘ. Ostatni z paczki, którą dostałam od przyjaciółki.

Z opisaniem tego mydła zwlekałam najdłużej. Do wyboru w łazience jest mydło w płynie i w kostce. I niestety mydło czekoladowe nie bardzo nam przypadło do gustu więc nie jest zbyt często używane. 

Mydło na pierwszy rzut oka jest bardzo przyjemne. Jest czarne, z wytłoczonym z jednej strony ziarnem kakao a z drugiej nazwą firmy. 
Nie lubię jak mydła owinięte są tylko owijką. Z jednej strony to może bardziej ekologiczne (mniej zużytego papieru) a z drugiej każdy może pomacać, może się kurzyć, zbrudzić. Nie pasuje mi to. Wolałabym żeby każde mydełko było zapakowane osobno. 
Mydło jest czekoladowe. Rodzinnie kochamy czekoladę. I tu pierwszy zawód - mydełko nie pachnie. Ale może to i dobrze. Nie ma niebezpieczeństwa że dzieci poliżą ;-). 
Myjąc się czarnym mydłem początkowo zostawiamy na ciele ciemny, brązowy osad. Nie wygląda to ładnie pomimo że to tylko na chwilę i za moment się spłukuje. Ewidentnie się więc czepiam... 

Szkoda, że mydełko nie nawilża, nie pilinguje. Brakuje mi czegokolwiek dodatkowego prócz funkcji mycia. Jak chce się "tylko" umyć to kupuje mydło za kilka złotych w drogerii. Od tych droższych mydeł oczekuje po prostu czegoś więcej.  A to mydło jest po prostu przeciętne. 

Skład:

Inne opisywane kosmetyki z ŻE ĄĘ:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...