sobota, 21 stycznia 2023

Glinka rassal - ŻE ĄĘ

Glinkę rassal dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki wraz z mydłem czekoladowym. Jest wyprodukowane przez Bielsko-Bialską firmę ŻE ĄĘ robiącą kosmetyki wegańskie i naturalne.

Czym jest tak naprawdę glinka rassal? Jest szamponem w kostce odżywiającym włosy i pielęgnującym skórę głowy, przeznaczonym dla każdego rodzaju włosów. 
Niestety po zużyciu prawie całej jednej kostki, nie mam wyrobionego do końca zdania na temat tego szamponu. Nie do końca mi się sprawdził. Jak umyłam nim włosy w jeden dzień to było w porządku, ale myjąc w kolejnym dniu, miałam wrażenie że włosy są niedomyte. Najlepiej mi się więc sprawdzał jak nie używałam go codziennie. 
Fantastycznie się jednak sprawdził w przypadku mojej kilkunastomiesięcznej córeczki. Odmywa jej włosy znakomicie i w końcu są czyste (szampony dziecięce nie zdawały u nas niestety egzaminu).
Glinka rassal ma zdecydowanie jeden minus. Bardzo szybko się rozpuszcza i rozkleja. Po użyciu jej kilka - kilkanaście razy nie była już w formie stałej, którą można było wziąć do ręki. Po około 15 użyciach została reszta glinki, którą trzeba było włożyć w woreczek lub po prostu używać dodając wodę do pojemnika i wstrząsając. Glinka "rozciapała" się po całym opakowaniu znacznie utrudniając użycie. 
Skład: SCI (środek myjący z kokosa), glinka rassal, woda, masło kakaowe,olej kokosowy, olej arganowy, olej rycynowy, gliceryna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...