sobota, 3 grudnia 2022

Mydło naturalne Rumianek - ŻE ĄĘ

Dostałam ostatnio w prezencie mydełko i szampon z Bielsko-Bialskiej firmy ŻE ĄĘ. W gratisie do zamówienia dostałam również próbkę mydła rumiankowego. Zazwyczaj nie zajmuje się opisywaniem próbek, ale ta mnie zachwyciła więc postanowiłam opisać tu mój zachwyt. 

Można powiedzieć - mydło jak mydło. Nie warte wydania więcej niż kilku złotych za sztukę. Tymczasem to kosztuje (aż) 22 zł. Ja jednak bardzo lubię dobre kosmetyki. Uważam więc że warto wydać na nie pieniądze. Nie stać mnie niestety na używanie tylko takich mydeł, ale od czasu do czasu lubię się porozpieszczać. Lubię też dawać takie produkty w ramach prezentu a także takie otrzymywać.
W mydełku znajduje się macerat z rumianku, a także  olej kokosowy, ryżowy, masło kakaowe, shea. Jest bardzo nawilżające. W ogóle nie wysusza skóry. Używa się go bardzo przyjemnie. Pieści zmysły. 

Skład: oliwa z oliwek (macerat rumiankowy), olej kokosowy, olej ryżowy,  masło shea, masło kakaowe, olej rycynowy, kwiat rumianku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...