sobota, 6 sierpnia 2022

Odżywczo-nawilżający żel zielone jabłko Real Fruit Soothing Gel Green Apple - Skin79

Ostatnio zrobiłam większe zakupy w Skin79. Były duże zniżki, a moja szuflada z kosmetykami wymagała uzupełnienia. Skusiłam się. Na początku otwarłam żel "zielone jabłuszko". Trochę się zastanawiałam, czy w ogóle kupować ten żel. Nie lubię tego zapachu w kosmetykach. Kojarzy mi się z PRLem i marną jakością. Na szczęście, chociaż żel ze skin79 pachnie dość intensywnie, to bardzo krótko. A zapach nie jest typowo "jabłuszkowy".
Opakowanie żelu jest bardzo ciekawe - miękkie i elastyczne. W formie torebki. Muszę przyznać, że jest dość wygodne. Żel jest idealny na lato, zamiast balsamu. Delikatnie nawilża, łatwo się rozprowadza na skórze, błyskawicznie wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Można go włożyć na chwilę do lodówki, żeby wzmocnić działanie chłodzące. 
Na lato: polecam! Szczególnie, że cena w tej chwili na stronie Skin79 jest bardzo atrakcyjna.
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...