sobota, 26 lutego 2022

Szampon i odżywka Nanosilver & Green caviar - Raypath

Firmę Raypath znam od przynajmniej dziewiętnastu lat. Wtedy dostałam w prezencie czyściki, które wymieniłam na nowe dopiero w zeszłym roku. Używałam ich jak widać wiele lat i byłam wielką fanką. Wraz z wymianą czyścików przyszła pora też na kosmetyki z Raypath. 

Musze przyznać, że nie wiedziałam, że firma robi też kosmetyki naturalne. Było to wielkie zaskoczenie ale i chęć wypróbowania tych cudów. Zaczęłam od mydełka, którego wciąż używam. Następnie przyszła pora na szampon i odżywkę, którą dostałam w prezencie. 
Trzeba przyznać, że kosmetyki wyglądają bardzo luksusowo. Moje już były trochę "zmiętoszone" od używania, ale jednak nadal ładnie prezentowały się na półce w łazience. 
Zestaw składa się z szamponu oraz odżywki do spłukiwania. Oba kosmetyki mają dość intensywny (wg mnie cynamonowy) zapach. Mimo że lubię cynamon, zapach był dla mnie drażniący i za długo utrzymywał się na włosach. 
Kosmetyki zawierają kawior z alg morskich i nanosrebro. Są przeznaczone dla włosów normalnych. Może w tym tkwił problem, że mi te kosmetyki w ogóle nie podeszły. Próbowałam używać ich razem a także osobno z innymi kosmetykami. I żadne zestawienie nie było dla mnie zadowalające. Moje włosy są farbowane a do tego silnie przetłuszczające się. Po użyciu szamponu miałam wrażenie, że nie dość że nie są czyste to jakby na całej długości pokryte były łojem. No więc niestety. Cały zestaw trafił w dobre ręce i służy podobno dobrze. 

Aktywne składniki odżywki:
Aktywne składniki szamponu:
Skład odżywki:


Skład szamponu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...