sobota, 12 lutego 2022

Naturalny krem dla skóry okolicy oczu - Shy Deer

Krem pod oczy Shy Deer odkryłam w zeszłym roku i odkąd go odkryłam, nie kupuje żadnego innego. Mam już trzecie opakowanie i wciąż jestem zachwycona. Mam wrażenie że w końcu znalazłam krem pod oczy, który cokolwiek daje. Efekt nie jest może spektakularny, ale jest! A to już bardzo dużo jak na krem pod oczy!
Krem jest raczej standardowej wielkości - 30 ml zamkniętych w szklanym słoiku. Opakowanie wygląda schludnie i ładnie. Ponieważ jest to szkło, jest dość ciężkie, ale nie na tyle, żeby przeszkadzało w używaniu. Krem ma bardzo delikatny, świeży, cytrusowy i nienarzucający się zapach. 
Bardzo wygodnie się go rozprowadza na skórze i dość szybko się wchłania. Nadaje się bardzo dobrze pod makijaż. Jest odpowiedni dla wegetarian i wegan. Jego jedyną wadą jest cena (prawie 100 zł) ale wg mnie warto. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...