sobota, 5 lutego 2022

Opuncja figowa z różą. Krem nawilżający - Manufaktura Natura

Krem nawilżający to podstawa w mojej pielęgnacji. Ten kupiłam zwabiona opisem na stronie Triny. Pierwsze wrażenie po dotarciu paczki z kremem, to było zaskoczenie, że jest go aż tak mało. Niby wiedziałam, że to 30 ml. Ale to naprawdę maleństwo. Z drugiej strony wydaje mi się to uczciwe. Mam krem do oczu w tej samej pojemności, ale słoiczek 2x większy. 


Krem jest zapakowany w słoiczek z ciemnego szkła - to jego kolejny plus. Po upadku z wysoka słoiczek się nie stłukł w przeciwieństwie do plastikowej nakrętki. Niestety.
Krem jest bardzo lekki i delikatny. Jest wegański. Zapach nie drażni. Jest wskazany do każdego typu skóry. Powinien nawilżać, ujędrniać i spłycać drobne zmarszczki. Niestety dla mnie był odrobinę za słaby i miałam po nim czasami lekko napiętą skórę twarzy więc musiałam się posiłkować jakimś dodatkowym mazidłem. 

skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...