sobota, 18 września 2021

Skin Relaxer Algae Modeling Mask Vitalizing (Rewitalizująca maska algowa) - Skin79

Rewitalizującą maskę algową kupiłam kilka miesięcy temu. To była moja pierwsza maska algowa nałożona w domu. Wcześniej zawsze chodziłam do kosmetyczki. Pandemia zmieniła jednak wiele w naszych życiach, ja m.in. część zabiegów przeniosłam do własnej łazienki. 

W plastikowym opakowaniu znajduje się woreczek z lekko pomarańczowym proszkiem oraz plastikową łyżeczką do nakładania produktu. Dużo plastiku, ale też spora wygoda używania. 
Niestety przerósł mnie opis jak przygotować maskę: 25 g proszku należy wymieszać z wodą w stosunku: 0.6:1.2. Tak dokładnie pisze na opakowaniu. Nie bardzo rozumiem więc mieszałam na oko. Miałam z tym problem. Albo dawałam za mało maski co skutkowało tym, że nieprzyjemnie i szybko wysychała, po czym ciężko się ją ściągało, albo nakładałam grubszą warstwę i wysychała wieki. Tak czy inaczej, jak nie nałożyłam jej zbyt mało, nie wytchnęła za bardzo i nie musiałam jej zdzierać z twarzy - była na prawdę świetna! Maskę bardzo przyjemnie się rozrabia z wodą. Nie robią się grudki, a masa jest aksamitna i przyjemna. Nakładałam ją pędzlem i szło całkiem sprawnie. 
Prawdopodobnie wrócę do tej maski, bo skórę po niej miałam gładką i przyjemną. Na razie jednak mam do wypróbowania dwie kolejne z tej serii. 

Skład:

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...